alundqvists.blogg.se

A G N E S

Kategori: Allmänt

- Älskar att resa och planera resor! Kan verkligen ägna timmar åt att kolla på hotell eller kolla upp bra shopping...

- Kan var jätteefterbliven ibland haha.

- Blir supersur om jag är hungrig, så måste äta hela tiden haha.

- Jag ääälskar sötsaker och skulle verkligen vilja äta på ett "efterrättscafe", som det finns i typ Asien. Det ser så himla yummy ut!

- Har jättesvårt att fokusera när jag pluggar hemma. Slutar oftast med att jag håller på med mobilen och inte gör nåt plugg alls.

- Jag har typ aldrig kollat på någon serie, men nu har jag börjat kolla på The Walking Dead och Pretty Little Liars.

- Är rätt så säker på att jag ska gå tekniklinjen på gymnasiet men har ingen aning om vilken skola!

https://cdn1.cdnme.se/4003478/6-3/pic_522b2d24e087c350880bf949.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: